2014. november 19.

Home made roxfortos adventi koszorú






A nagyobb méretért katt a képekre!


Hozzávalók
1 koszorú alap (én szalmából készültet vettem, mert a mohás nyers a habszivacsot pedig a ragasztópisztoly eldeformálja)

4 gyertya (amit a koszorún láttok, az Interspárban vettem, eleinte úgy terveztem, hogy a gyertyák is a házak színeit fogják reprezentálni, de úgy túl egyszínűlett volna és a kék gyertya megtalálásával meg is gyűlt a bajom)

1-1 méter 5cm-es zöld, kék, piros és arany/sárga szatén szalag

Fél-fél méter 1cm-es zöld, kék, piros és arany/sárga szatén szalag

1-1 méter arany és ezüst áttetsző szalag
zöld, kék, piros és arany/sárga fonal/zsinor/kötöző

4 fiola

zöld, kék, piros és arany/sárga gyöngy

4 db hópehely

Elkészítés

Én a gyertyák elkészítésével kezdtem. Az 1 centi széles szalaggal átkötöttem őket úgy, hogy a második csomóhoz a hópelyhet is belefűztem, majd a felesleges szalagot levágtam.




 Ezután a fiolák megtöltésével folytattam. Minimális mennyiségű gyöngy kell csak bele, ezért ha van otthon vagy ismerősnél néhány szem felesleges megfelelő árnyalatú gyöngy, akkor azt ne vegyetek.





A fiolákat a képen látható színes zsinór egy rövid darabkájával erősítettem fel a masnira, egyúttal az áttetsző szalagot ez a zsinór tartja egyben, masni formában. Az ezüst és arany szalagokat méretre vágtam (kb 40 cm), majd masnit formáztam belőle és a színes zsinórral átkötöttem középen. Mielőtt levágtam volna a felesleges zsinórt, a fiola nyakán kétszer áttekertem azt, majd néhány csomóval rögzítettem.



Ezután következett a koszorú alap befedése az 5 centis szatén szalagokkal. Az alapon tollal jelöltem a pontokat, amelyekkel négy egyenlő részre osztottam a karikát. A szalagot úgy tekertem rá, hogy az anyag fedésben legyen. A kezdő és végpontoknál ragasztópisztoly segítségével rögzítettem a szalagot a koszorúhoz.



Miután ez elkészült, szintén ragasztópisztoly segítségével rögzítettem a masnikat a színeket párosítva.




Az utolsó mozzanat a gyertyatüske beszúrása és a gyertyák elhelyezése és már kész is a saját roxfortos koszorú. :) 

Sok sikert és örömöt a gyártáshoz! Én karácsonyi zenét és egy bögre forró pillecukros kakaót ajánlok hozzá.








0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése