2015. november 15.

Vágyak tükre

A kép címe: Vágyak tükre
Szereplők: Draco Malfoy, Ron Weasley
Kulcsok: Draco-Ron (testvér), Edevis tükre, Tél
Műfaj: Általános, humor, színezett ceruzarajz, papír
Korhatár: Nincs korhatár
Figyelmeztetések: Nincs
Leírás: Draco és Ron minden bizonnyal elég durcás testvérek lennének. De hiába minden össze zörrenés, a szíve mélyén minden testvér szereti egymást. Edevis tükre pedig legbelső vágyainkat tükrözi, hiába próbálnak elfordulni tőle, a tükör csak az igazat mutatja.

Katt a képre az eredeti méretért!




7 megjegyzés:

  1. Kedves alkotó!

    Tél-faktor: A telet jól érzékeltetted a tükörtől durcásan elforduló testvérekkel. A színek zöme is inkább hidegszín, ami erre ráerősít.
    7 pont

    Összkép: Jól kidolgozott kép. A tükör és a karakterek is részletesek. Külön kiemelném a színezést, ami szerintem a kép nagy erőssége, a színek jól harmonizálnak.
    7 pont

    Páros-kémia: Ennél a képnél jól megmutatkozik a testvéri páros-kémia. Durcásan elfordulnak egymástól, de közben pedig a valóság mást mutat. A testvérek gyakran viselkednek így egymással.
    7 pont

    Titkos kulcs: Kreatívan felhasznált kulcs, a kép központi eleme.
    7 pont

    Szubjektív: A három kép közül ez tetszett a legjobban. Ez a legjobban kidolgozott, megalkotott kép. Sokáig képes vagyok nézegetni.
    7 pont

    Üdv: LL, zsűri tag

    VálaszTörlés
  2. Kedves Alkotó!

    1., Tél faktor:
    Bevallom kerek-perec, elsőnek fogalmam se volt, hogy mi itt a tél faktor, aztán rájöttem: a pulcsik!
    De ezt kicsit keveslem a másik rajzhoz képest.
    5 pont

    2.,
    Összkép:
    jaj, hát nem fogsz szeretni, elnézést, de ez az Edevis nagyon sablon ötlet :( biztosan tudom, ha beírnám a tumblr-be akkor tucatjával jönnének az ehhez hasonló képek.
    Ahhoz, hogy elhiggyem, hogy testvérek, lehetett volna az, hogy egymásnak háttal, vállvetve ülnek, csibészes mosollyal; vagy kártyáznak... ez az ölelés nekem kevés, bocsi.
    5 pont

    3., Páros kémia:
    érdekes, én fordítva rajzoltam volna a fiúk képét; szerintem Draco ez ujjpattintós, akit meg kell ölelni, és Ron aki szeret mérgesgombát játszani, illetve lelkesen ölelget. (és lehetne picit kövérebb is)
    5 pont

    4., Titkos kulcs
    7 pont, megvolt, az a lényeg.

    5., Szubjektív:
    Draco arca gyönyörű, részletek olyannyira kidolgozottak - nekem meg újra kéne ahhoz születnem, hogy egyáltalán a tükör lerajzolásáig eljussak, hogy 7 pont.

    (legközelebb azért ne szignózd, khm-khm)

    Mariann

    VálaszTörlés
  3. Kedves Alkotó!

    Tél faktor: 7 pont
    Nem vagyok egy nagy rajzoló (semmilyen rajzoló), tehát nem is tudom úgy szemlélni a képed, mint hozzáértő egyén. Viszont tetszik, nagyon szép fanart van előttem. A tél, mint olyan, több módon értelmezhető és meg lehet találni egy pici figyelmesség árán, szóval... Ez pipa!

    Összkép: 6 pont
    Nagyon tetszik *-* Viszont hiányolom az oly' ominózus feliratot a tükörről, és ez fontos.

    Páros kémia: 7 pont
    Érződik, hogy "fújnak egymásra", a tükör pedig rámutat arra, ami valójában van bennük, úgyhogy...

    Titkos kulcs: 7 pont
    Rajta van a képen, tehát nem is adhatok mást.

    Szubjektív: 7 pont
    Igazán jól sikerült, én csak dicsérni tudom!

    VálaszTörlés
  4. Kedves Író!

    Mivel szorít a határidő, jelenleg csupán a pontokat hozom; a kifejtett véleménnyel/magyarázattal a következő napon érkezem majd.

    1. Tél-faktor: 5 pont
    2. Összkép: 6 pont
    3. Páros-kémia: 5 pont
    4. Titkos kulcs: 7 pont
    5. Szubjektív vélemény: 6 pont

    VálaszTörlés
  5. Tél faktor: A jeges színekkel és a pulcsikkal átjön a téli hangulat. 6 pont
    Összkép: Szép, részletgazdag kép. 6 pont
    Páros-kémia: Nekem Draco nem tűnik annak az ölelgetős típusnak, valahogy ez nagyon OOC nekem. 4 pont
    Titkos kulcs: Elég kézenfekvő megoldást választottál, kicsit több kreativitást vártam volna. 5 pont
    Szubjektív: Tetszik! 6 pont

    VálaszTörlés
  6. És akkor a magyarázat a pontokhoz...

    1. Tél-faktor:
    A hideg színekkel abszolút megjelenik a tél, viszont pont ebből következik az is, hogy nem tudtam maximális pontot adni a pulcsik ellenére sem, mivel tulajdonképpen szinte csak a kék színnel érzékeltetted a hideget, magát az évszakot, és ez nekem kevés. Ami azonban tetszik még, hogy a testvérek távolságtartó pozíciójában is érződik a kissé fagyos hangulat.

    2. Összkép:
    Nagyon szép rajz, szép a vonalvezetés, amit pedig külön kiemelnék, az a színezés és az arcok. A tükörről a feliratot én is hiányolom, illetve a tükörképben valami egyedibb, talán téliesebb mozzanatot örökítettem volna meg, ami a tél-faktort is növelhette volna még.

    3. Páros-kémia:
    A testvéri viszály átjön a képről, viszont én is fordítva rajzoltam volna a két fiút a beállítások szerint. Draco nekem karakteridegen kissé, illetve Ron alakja sem az igazi... valahogy nem tudom elképzelni, hogy ő a kisebb (még magasságra bele is fér, de alkatilag nekem kicsit sántít).

    4. Titkos kulcs:
    A középpontban áll, ez az egész kép kulcsa.

    5. Szubjektív vélemény:
    Tetszett a kép; a színezés az, ami igazán megfogott. Ami zavart, hogy a tükör kissé a levegőben lóg.

    Üdv,
    Sly

    VálaszTörlés
  7. Kedves alkotó!

    Köszönöm a türelmed a csúszásom miatt.

    1. Tél-faktor: 7 pont
    A tükörtől durcásan elforduló testvérek hűvös tekintete és a tükörben látszódó szívmelengető jelenet kellemes téli kontrasztot, hangulatot hozott. „Odakint” hideg, „odabent” pedig meleg.
    Hideg színeket használtál, ez még inkább kiemeli a téli hangulatot.

    2. Összkép: 7 pont
    Egy szó jutott eszembe: fantasztikus!

    3. Páros-kémia: 7 pont
    Tökéletesen szemléltetted mind az egymásra fújó testvéreket, mind pedig a bizalmas és jó kapcsolatot ápoló fivéreket. Maximálisan elkaptad a pillanatot!

    4. Titkos kulcs: 7 pont
    Nem ragozom :)

    5. Szubjektíve: 7 pont
    Annyiban igazat adok Mariannak, hogy inkább Ron a mérgesgomba típus, és Draco hamarabb vizsgálgatná a körmeit, mint a Weasley fiúcska, de annyi baj legyen.
    Engem teljesen lenyűgöztél, akár sablon, akár nem.
    Gyönyörű a vonalvezetés, elképesztő tehetség rejlik benned.
    A részletek messzemenő kidolgozásáért külön köszönet!
    Személyes kedvenc lettél :)

    Üdv, Csibi

    VálaszTörlés