2015. november 9.

Difference

A kép címe: Difference
Szereplők: Bellatrix Lestrange és Igor Karkarov
Kulcsok: Tél, Bellatrix Lestrange - Igor Karkarov - szerelem, pezsgősüvegnon magic
Műfaj: romantika
Korhatár: 12+


Figyelmeztetések: AU, OOC
Leírás: Bár a képen van valami hópehelyszerű izé, az csak egy kis plusz, a tél igazából a fagy-hideg-fájdalom vonalon mozogna. Köszönöm Eva Greennek és Daniel Craignek, hogy megszülettek, mert nélkülük nem lett volna meg ez a kép. És köszönöm Ellinek, a legjobbtanácsadómevörnek, akinek vagy hetven féle változatot küldtem el, mire megszületett ez a mű. Ja, hogy ezt nem ide kéne írni? Na mindegy. (-:

Katt a képre a nagyobb méretért.





8 megjegyzés:

  1. Kedves alkotó!

    Tél-faktor: A tél, mint a szerelem árnyoldalainak bemutatása tetszett a képen. Egyedien használtad fel. A színek összhatása is rájátszik erre.
    7 pont

    Összkép: A kép háttereinek elrendezése és összeillesztése jól sikerült. A pár középre helyezése jó ötlet volt, illik a kép összhatásához. Viszont a pezsgősüvegek valahogy nem illenek a képre, annak ellenére sem, hogy ez volt a kulcsod, és az a fehér hószerű effekt a képen kissé elmosódottá teszi azon a részen a képet, ami kissé bezavar az összképbe.
    4 pont

    Páros-kémia: Három dolog jutott rögtön eszembe: szerelem – bánat – magány. A leírás alapján ez is volt a célod a képpel, a reménytelen, fájdalmas, szenvedéssel teli szerelem bemutatása, és ez szerintem jól sikerült.
    7 pont

    Titkos kulcs: A pezsgősüveg megjelent a képen, de nem volt igazán funkciója, és igazán nem is illett a képre.
    4 pont

    Szubjektív: Daniel Craiget nem tudom elképzelni Karkarovként, így ő nekem nem igazán illett a képre, viszont Eva Green, mint Bella megmozgatta a fantáziámat, illett a karakterhez. Az összhatás összességében tetszett, a színek harmonizáltak.
    5 pont

    Köszönöm, hogy elkészítetted!

    Üdv: LL, zsűri tag

    VálaszTörlés
  2. Kedves Alkotó!

    1., Tél faktor:
    Köszi, hogy említetted, én nem láttam bele, hogy ezek hópelyhek voltak, bár így a meleg báli szoba (esetleg szilveszteri buli) - fagyos hideg stimmel.
    5 pont

    2., Összkép:
    nem igazán értem, hogy mi a hátsó, kisebb kép funkciója, balesetet szenvedtek a buli után?
    4 pont

    3., Páros kémia:
    Jók így együtt, Daniel Craig nekem se Karkarov, viszont Eva Green annyira Bella, hogy elviszi az egész képet - meg a szerelmi ötletet is egyedül. Nem tudom, hogyan és miért botlanának egymásba, de az hogy ebből Bellának baja származhatna, azt valószínűsítem én is.
    7 pont

    4., Titkos kulcs:
    pezsgősüveg, mint szilveszteri buli - ez az egyetlen ötletem, kicsit határozatlan vagyok, hogy mire kéne még gondolnom.
    5 pont

    5., Szubjektíve:
    Nem értek hozzá, hogy mennyi idő kellett a kép elkészítéséhez, de nem ez lett a kedvencem, muszáj bevallanom. Ellenben nagyon ráéreztél Evával a karakterre.
    5 pont

    Mariann

    VálaszTörlés
  3. Tél faktor: 4 pont
    Bennem nem nagyon keltett téli hatást semmi, csak a magyarázatok után észleletem valamennyire ezt-azt, tehát... Ne haragudj, de majdnem 5, viszont mégse.

    Összkép: 5 pont
    A pezsgős üvegekkel nem nagyon lehetett mit kezdeni, de szerves részét kellett képeznie a "történetnek", tehát oké. Nekem viszont darabos egy kissé az egész. Persze szép, ötletes, és jó karaktereket válogattál "dublőrnek", de valahogy mégse az igazi.

    Páros kémia: 7 pont
    Ez átjött. Nincs is mit ragoznom, max pont.

    Titkos kulcs: 6 pont
    Valahogy nem találom a helyét, de értem, hogy nem is nagyon lehetett bravúrosabban kihasználni.

    Szubjektíve: 6 pont
    Tetszik, mert nyers. Nagyon-nagyon jó minta, ugyanis elképzeltem ezt-azt a képed hatására, ergo megihlet. Vajon Bella és Karkarov mikor? Hogyan? Miért? Szóval ez jó. Csak nagyobb legyen az összhang máskor, és akkor még ennyi akadékoskodás sem lesz. De tényleg nagyon szép^^

    VálaszTörlés
  4. Kedves Író!

    Mivel szorít a határidő, jelenleg csupán a pontokat hozom; a kifejtett véleménnyel/magyarázattal a következő napon érkezem majd.

    1. Tél-faktor: 4 pont
    2. Összkép: 4 pont
    3. Páros-kémia: 6 pont
    4. Titkos kulcs: 4 pont
    5. Szubjektív vélemény: 5 pont

    VálaszTörlés
  5. Tél faktor: Hiányérzetem van, talán ha hidegebb színeket használsz hátterül... 4 pont
    Összkép: Jobb lett volna, ha nem ennyire középre összpontosul minden, hanem a kép szélén is van valami.
    Páros-kémia: Noha Daniel Craig nem a szívem csücske, Eva Greennel jól mutatnak együtt. 6 pont
    Titkos kulcs: Nem illik a képre, ráadásul így az sem tudom eldönteni, hogy hópelyheket vagy pezsgőbuborékokat kéne látnom. 4 pont
    Szubjektív: 5 pont

    VálaszTörlés
  6. Most látom, hogy lemaradt a pontszám az összképnél: 4 pont

    VálaszTörlés
  7. És akkor a pontok magyarázata...

    1. Tél-faktor:
    Amikor a képre nézek, nem a tél az első gondolatom, nem érzem, hogy fáznom kellene, vagy épp a meleg kandalló mellett gubbasztanom. Ennek elsősorban a háttérszín/-minta az oka. A kép érzelmi vonalán már inkább érzem a hideget, a távolságot... a kemény ridegséget, illetve Bellatrix (Eva) túlfehér bőrszíne is jó kontrasztot ad az egész képnek, de nem az igazi, sajnos.
    2. Összhatás:
    Minden egy helyen összpontosul, ami középen zsúfolttá, a széleken üressé teszi a képet. A dublőrjeid szerintem is passzolnak a történethez... csak itt a másik bibi... nem teljesen világos, hogy mi is a pár komplett története. Ami nekem kicsit zavaró még, hogy a két szereplő olyan pillantással bír a képen, amit gondolom, egymásra irányítanának... viszont ehhez nem jó irányú a kép szerkesztése - tulajdonképpen elnéznek egymás mellett, és nem egymásra irányul a tekintetük, ezzel megfosztva a kompozíciót a kellemes feszültségtől, nem érezni igazán a vonzalmat a karakterek között.
    3. Páros-kémia:
    Tulajdonképpen már az előző pontban megmagyaráztam, illetve még azzal egészíteném ki, hogy a szerelem átjön - főleg a kis képen.
    4. Titkos kulcs: Sajnos ezt a kulcsot nem igazán sikerült jól felhasználni. Nincs igazán fontos szerepe a kép szempontjából, sőt csak zavarossá teszi. Bár azt is el kell ismerni, hogy egyáltalán nem volt könnyű dolgod ezzel a kulccsal.
    5. Szubjektív vélemény:
    Tetszett a kép, a színek harmonizáltak (még ha nem is kapott el tőlük a téli hangulat), egyedül az zavaró egy kicsit első ránézésre, amit már említettem korábban, hogy minden egy helyen összpontosul.

    Üdv,
    Sly

    VálaszTörlés
  8. Kedves alkotó!

    Köszönöm a türelmedet a csúszásom miatt, érkezzenek a pontok és a véleményem.

    1. Tél-faktor: 5 pont
    A kép bal oldalába kapaszkodva megragadtam a ridegséget, és a számomra kellemesen borzongató hideget, amit a színek hordoznak, de ettől eltekintve nem érzem annyira a telet az alkotásodban. Eva Green rideg elérhetetlensége azért adott még egy löketet.

    2. Összkép: 5 pont
    Egy ilyen képet megszerkeszteni nem piskóta munka, tapasztalatból tudom. Szépen megoldottad, az összemosás nem maradt darabos, a színek is jó harmonizálnak, bár a kékeslilát én kihagytam volna a buliból, jobb lett volna, ha maradsz a domináló szín árnyalatainál. A pezsgősüvegekkel én is bajban voltam, de ha ott kell lennie, akkor ott kell lennie, nincs mese.

    3. Páros-kémia: 6 pont
    Kellemetlen, mert némiképp ismétlem az előttem szólókat, de Daniel Craig valóban nem egy kiköpött Karkarov – számomra sem. Ha Eva Greenre pillantok, mindig Artemisia szerepében látom; ha ezen a vonalon indulok el, remek hölgyet választottál Bellatrixnek.
    Nem irigyelném egyik pasit sem… :D

    4. Titkos kulcs: 4 pont
    Sokat vívódtam, hány pontot adjak, és a pontszám leginkább azt tükrözi, mennyire „lehetetlen választás” volt maga a kulcs, jól belenyúltál. Egy Bella/Igor párosnál valahogy semmilyen alkalmat nem tudok elképzelni, ahol ők valamit – akár gonoszkodás-mentesen – meg tudnának ünnepelni. Nekem a pezsgő mindig a vidámságot, a barátokat és a kellemes estéket juttatja eszembe, nem passzol az általuk képviselt miliőhöz, de nem hibáztatlak.
    A képre nemigen illett, de ott volt, és végül is ez a lényeg.


    5. Szubjektíve: 7 pont
    Tetszett, nagyon szép, de mint említettem, a kékeslilát kicsit fájlalom. Ettől eltekintve remek alkotás! :)

    Köszönöm, hogy véleményezhettem!

    Üdv,
    Csibi

    VálaszTörlés