2015. február 1.

Xwoman a WWCh-ról


Kedves Szerzők, Szervezők, Zsűritársak és mindenki!

Először is, köszönöm, hogy itt lehettem, jó volt újra beköszönni a Harry Potter fanficekhez.
Mint írtam az elején, a résztvevők névsorát olvasva 
erős mezőnyre számítottam, így igen magas elvárásokkal kezdtem el olvasni – és hála nektek, kedves Szerzők, nem csalódtam. Pedig nem volt könnyű dolgotok, hiszen elég sok nem könnyű kulcsot kaptatok. Ennyi szempontnak egyszerre megfelelni nem egyszerű feladat, de többnyire ügyesen vettétek az akadályokat.
Bár zsűritagként feladatom volt szigorúan nézni a történeteket, olvasói szemmel viszont azt kell mondanom, hogy mindannyian nagyon jók voltatok. A maga nemében mindegyik történet jóra sikerült, és mindegyikben megláttam az értéket. Örülök, hogy ennyiféleképp nyúltatok az amúgy elég kötött témához. Gratulálok mindannyiótoknak!
A zsűritársaimnak is köszönöm a közös munkát, jó volt együtt dolgozni veletek!
A szervezőknek pedig szeretnék gratulálni a szervezésért és a lebonyolításért, és még egyszer köszönöm, hogy rám is gondoltatok!
Számomra minden szempontból határozottan pozitív élmény volt ez a kihívás, remélem, Ti is így voltatok vele!

Üdv: Xwoman


0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése